Klubbledarträffen, anmälan för DM och övrig information

Den 26/11 hade vi i VSSF en klubbledarträff där vi diskuterade säsongen som har varit och började planera för nästa års serie och säsong. Föreningarna tog upp deras tankegångar om året som varit och kommande tävlingar och vi i VSSF kommer att uppdatera tävlingskalendern inför nästa år.

Vi önskar att få anmälningar om att arrangera DM i bänkpress och styrkelyft innan 31/12-2023. DM kommer fördelas utifrån när man senast arrangerade detta. Till övriga serietävlingar så skickar vi en önskan om att har ni i föreningen tänk arrangera en tävling till nästa år 2024 – skicka gärna ett mail med ev datum /inbjudan till Felicia Setthammar så kan vi uppdatera tävlingkalendern för alla.

Anmälan: feliciasetthammar@vastrasvealandsstyrkelyftforbund.se

Övrig information:

Årsmöte för VSSF kommer att ske 17 mars 2024, återkommer om plats. Önskar även att de personer som var på klubbledarträff eller träningslägret som var tidigare som inte har skickat in reseersättning till oss gör det. Detta kan antingen skickas till Felicia eller kassör Jonas.

Nedan finns anteckningar från den träffen.

Publicerat

i